суббота, 8 августа 2009 г.

Жизнь


Сьогодні було все класно,але.....я не розумію чого Пе.Бе так напрягає...ну як можна бути настільки спрягаючим?!??!?!
Я думала, шо я його в Славську приб"ю.Я знаю,шо я дуже злосно ставлюсь,але не знаю звідки в мені стільки негативної енергії до нього.Я стараюсь зним не підтримувати зв"язків,а він ше наїжає чому це я йому не пишу!??!?!
ТА БО ЧУВАК ТИ МЕНЕ ХАРИШ.
От блін,яка злосна,мені аж соромно за себе.Просто це правда і я її не соромлюсь.
Ну кароче менше з тим.
Радію те шо в мене є.Мої геніальні друзі.Не побоюсь використати це слово.
Просто колись я вважала,шо Марічя справді класна подруга,а тепер ми навіть не спілкуємся не гуляєм.Тільки "привіт-привіт".І все.
Я їй пишу меседжи...а вона мені тільки одним словом відповідає.Дівчинка зазналась.Ну життя її поставить на місце.
А ше...кароче мені подарував один хлопчина на іменини газовий балончик.Вроді маю почувати себе безпечніше,а стало ше страшніше...пхахах...Знаю,звучит друнувато,але так є)
Не знаю,але я дуже скучила за одною людиною....і не знаю шо мені робити

1 комментарий:

  1. Цікаві в тебt думки, мені не зрозуміти. але щодо страху то знаю як його позбутись ))) Можливо тобі не сподобається фільм але переглянь.
    http://alternative-wiev.info/video/84-sekret-2006.html

    ОтветитьУдалить